星期五, 1月 04, 2008

Usui Level 3

好開心啊,終於有機會上level 3喇,今日學左小周天之後就係咁玩。開頭就只係天眼同背脊有一dd嘅感覺,完全無周天嘅感覺。。。

但係行到二百周之後就開始覺得,唔係得一點,而係有一股氣,不過都仲係背脊同天眼感覺到有氣經過,其他地方都仲係無feel。而且亦都好唔好彩咁感覺到個周天行行吓真係行到"咩"左?真係好嘅又唔見我咁快學到。。。不過已然好開心。

到行左唔知幾多周之後,就連股氣感都無埋???但係就覺得背脊好涼。。。聽日都要問吓師父點解先得喇,唔知係唔係越行越分心,之後搞到氣越行越少呢。好似而家我都無偷懶架,一路blog一路行架。。。

其實我一返到屋企,就即刻偷偷地keep住行小周天,唔知BB係唔係比我影響到呢?佢媽媽一喑佢就唔駛五分鐘就訓左,仲要無ee吖吖添,真係少有。係咁有用就好喇,咁我晚晚都要keep住行先得喇。

不過我覺得行小周天最大嘅問題反而係。。。。。究竟而家行左幾多周呢???越行就越數唔到。。。真係難搞。

沒有留言: