星期二, 12月 25, 2007

Fusion

尋晚發左兩個怪夢:-

第一個係廖啟智同陳敏兒話我聽死後嘅生活會係有幾咁開心。。。??之後就見到有燈,應該係BB夠鐘食奶,我真係醒左架,即係唔係發梗夢,今朝睇返BB食奶嘅記錄,時間大概四點半咁上吓。。。

第二個就仲奇怪,係有一個女人/仔(唔係好記得個樣,不過一定年紀唔大)教佛學,應該係無啦啦要上幾堂果隻,佢話佛學其實同數學差唔多,佢出左一條題目,佢問如果一個由四個三角型組成嘅四邊型嘅面積係點計???我當然唔識計and企左响度啦,望吓Terry(係啊,佢又出現响我個夢喇),佢就係咁劃,好似識計咁,但係睇唔明。而另外一個同學仔亦好R頭,但係好似都有劃劃吓咁。之後Miss當然話返比我地聽點計啦,但係個同學仔好似聽唔到,仲一路自己keep住劃劃吓,而Miss就叫我話比佢聽???到落堂嘅時候,Miss就過嚟同我單眼,之後仲同我講,叫我有問題記住搵佢喎,不過就淨係同我講咋???

鏡頭一轉,就所有同學仔一齊去左打badminton,不過唔見左Terry而多左幾個女同學仔???我只係企埋一邊睇,但係有一個同學仔個羽毛球拍斷左線,當然就輸啦,不過無啦啦有個三點式女仔出現,今朝醒左就有個feeling,個女仔其實係果個教佛學嘅Miss。。。真係fusion到唔fusion,搞到我有d亂,都唔知有無記錯個sequence添。

今次唔知點解,到左咁夜都仲記得個夢,可能真係太過估怪,又可能係有三點式啦。唔知幾時再發三點式嘅夢呢。嘩哈哈哈哈哈!!!

2 則留言:

匿名 說...

三點式...=.="..呢d叫日有所思,夜有所夢,哈哈

冒險家 說...

可能係都唔奇,又可能近排睇得太多東方新地都唔定,哈哈哈哈。。。。