星期一, 12月 03, 2007

遙遠發功

近排終於都識個c9 friend學reiki喇,叫做有個人啱傾咁啦。不過佢上完level 1話同人做或者比人做都無咩feel喎,於是我咪蛇王嘅時候同佢玩吓遙遠發功囉。但係我無事先同佢講,不過知道佢響屋企做吓家務咁,突然間收到energy應該無咩問題咁。發功嘅時候我覺得好熱,真係好熱,之前其實同佢玩過一次,但係就無熱嘅感覺,仲以為自己嘅問題,不過就同之前一樣好"吉"。

之後問吓佢做梗咩,有無咩特別嘅感覺咁,佢當然話無感覺啦,之不過佢話佢煲梗粥比仔仔食,唔通我覺得熱就係咁解?再之後佢話佢會take個rest,叫我send d energy比佢feel吓,事關始終都係響公司,蛇王都不能太過耐,於是就send左兩分鐘比佢,但係今次一d feel都無,我估佢都無咩,果然同佢check嘅時候佢都話無feel。

我之後就再約佢今晚再send一次,一來我可以專心咁send,二來佢亦可專心咁feel。後記再補。

沒有留言: