星期五, 12月 21, 2007

邊度又熱熱地

今日跟足師父嘅指示做healing,不過我當然無咁自私,梗係先幫哂我身邊嘅人做先啦。唔知係自己玩得個邊度多呢?好多時佢都會無啦啦熱熱地,好似今晚我幫屋企人做就係咁喇,無啦啦熱熱地,但係又唔係痛喎,一一陣一陣咁,真係神奇。其實自從上完level 2之後就已經少左玩邊度,因為太多DH要做,搞到無咩時間練其他嘢添。

2 則留言:

匿名 說...

睇唔明...@@

冒險家 說...

你未上無尚瑜珈可能唔明架,不過除左邊度之外,我其實成日人都好熱,仲出哂汗添,我當然係就咁著住一件短打架咋,而且好似方太咁,時間嘅關係,我淨係做左快版咋,不過都已經搞成咁喇。。。