星期四, 12月 06, 2007

遙遠發功-2

唔記得補返遙遠發功嘅結果添。我個c9 friend話有feel啊,話周身都突然痛喎(咁勁?)。仲話過左十分鐘就突然好眼訓要即該訓添。哈哈,即係成功左左。點解咁開心?因為成日幫老婆發功,佢都話一d feel都無,幫師兄做都係一樣,搞到我幾無信心啊。所以今次我先咁開心,因為對我嚟講係一個肯定。

我呢排(上完level 2之後)無練氣功,又無練瑜珈而將d時間用哂嚟玩遙遠發功,都真係值嘅。不過我估我都差唔多要開始返果d練習,真係不能停太耐。。。你話一日得二十四個鐘,d時間點夠洗呢?

講開又講,唔知點解近排練無尚瑜珈無咩feel嘅?一d熱熱地嘅感覺都無哂,停左一日啫,就差咁遠添?可能又要練返一頭半個月先有返果d效果喇。

加油加油加油!Fighting!

而家觀想梗阿宋慧喬同我打氣啊。並唔係幻想,而係一邊觀想宋慧喬,一邊練功,哈哈。。。

講笑咋,咁做唔走火入魔就奇喇。。。

沒有留言: