星期二, 12月 04, 2007

西方reiki嘅分別?

今日終於都有機會同個c9 friend講返佢呢兩日半學過d咩喇,結果係如下:-

History
Introduction
Attunementx4
Meditation
同學功課分享
個別case嘅成因及主意事項(包括hand position,飲食及日常生活主意事項)

係咁多!我問佢咩病氣,清場,氣場,七輪等等一概無講。。。以為miss講英文,所以我就用英文講一次Aura,Chakra,Byosen Scanning。但係個結果都係"咩嚟架?"。佢仲話healing好快架咋,只要focus有事嘅地方去做就得架喇,做到手感有變就可以停架喇。我問佢點知邊度有事?佢就話問被你做嘅人咪得囉。。。

但係我平時同老婆做到一半都唔夠,佢就會係咁有嘢散出嚟,如果淨係做一度得唔得架呢?

不過佢地個個同學仔(除左我個friend)都好有feel架,有d又會想嘔,有d又頭痛,有d仲出哂汗添,有d響幫人做梗嘅時候會feel到個人原來有第二d地方唔掂,佢miss教話cancer都可以做,我真係搞唔明,不過希望佢真係咁work啦。。。

沒有留言: