星期六, 12月 15, 2007

直覺

講返朋友A,佢去學之前我都覺得佢會好好feel,因為佢直覺好勁,好多時佢見過一兩眼就可以好清楚一個人嘅性格特點。以前我唔係太信,不過有一次佢同我對同一個同事(同事1)有唔同嘅見解,我就覺得同事1幾smart幾nice又講道理,不過佢就話同事1有問題。我當然信自己多d,話哂我都叫做同同事1work過,而朋友A只係見過吓同事1,最多都係傾過幾句咁啫,又無公事上嘅來住。不過後來從同事2(同事1嘅下屬)嘅口中得知,原來同事1真係好有問題,重點唔係佢有咩問題,所以我唔會响呢度詳細講同事1嘅問題。主要係從呢件事之後,我就好相信朋友A嘅直覺,亦都唔敢再睇少女人嘅第六感。

Anyway,佢無論attunement,幫人做healing都好有feel,真係令到我好鬼死咁羨慕。不過都係果句,我唔會強求,只會平常心去面對。而家就習中精神,努力d練習,我想信遲早我都會到呢個level嘅。

不過唔知係唔係咁啱得咁Q呢,我本來應承左星期四send d心經比朋友A嘅老公,但係星期三晚突然有種感覺,覺得果日係要send心經,但係當我一send嘅時候,我就醒起原來send早左一日,本來想立即收工,但係唔知點解好似好想繼續send,於是就一路send,send左三編心經再加一編大悲咒先停,但係當send到大悲咒嘅時候,發覺手感突然間變左,變得好溫暖。初初以為有好轉添,但係原來朋友A老公啱啱飲梗熱湯。。。

呢次真係錯有錯着,佢地星期三晚原有一d好切身嘅問題要傾,朋友A本來覺得佢老公會好激動,但係佢老公出奇咁平淨。第二日同佢傾返,佢就覺得可能係因為我send左d心經比佢老公,所以佢老公先會係咁。不過點都好啦,都好開心聽到佢老公可以做到咁平淨,一來對佢嘅身體都會好d,二來朋友A都會開心d。

唔知今次係咪其實我嘅濳意識收到風,知道今晚佢有事發生,叫我早少少send心經呢?如果唔係我都唔知點解會無啦啦早左。

沒有留言: