星期三, 12月 05, 2007

太極氣功十八式

啱啱用左兩個鐘,好快咁睇完本麥燕瓊寫嘅"太極氣功十八式"。快嘅原因係一來自己之前學過,二來我對動作嘅形容skip左好多,原因係睇完都唔一定會明,所以真係好佩服可以睇完功法就學得識嘅祖先同埋前輩。再者我又有VCD睇,睇VCD學易學好多。主打都係睇每一式嘅呼吸同功用。

除左功法外,佢都有提想練呢種氣功嘅人應該知下面呢幾樣嘢:-

另外佢提到原來唔係人人都練得,呢樣真係唔講唔知,點解上次阿sir無講到嘅?定我無聽到呢?

1。嚴重神經衰弱者 (唔明)
2。癲癇患者 (佢話會引發癲癇發作)
3。剛做完大手術的人 (正路)
4。懷孕不足三個月的孕婦 (都係正路)
5。月經期的婦女 (怕出血過多,但係如果係唔夠或者唔順呢我估即係得?)
6。有出血性疾病患者 (佢無講點解,我估都係同5一樣呱。)
7。七情過甚的人 (明明地。。。)
仲有其他,不過唔係好特別所以無放上嚟。

唔可以練功嘅情形:-

1。大雷大雨甚至颱風 (無聽過,但係佢講到會好危險架。最好都係唔好試喇。)
2。啱啱嬲完 (都無聽過,不過佢都講得幾有道理。)
3。太飽太餓都唔得 (雖然無聽過,但係我唔會囉。)
4。午時 (個個氣功阿sir都會教,不過佢講有case係要午時練,總算佢唔係一本通書睇到老。)

另外佢仲有講下面好搞笑嘅嘢:-

1。練完會有機會多屁。
2。練功前記得去解清大小二便。 (唔好講笑,我試過一次唔記得真係好。。。辛苦架。)

而睇完佢嘅成功案例就更加令我相信每套功法對唔同人都有唔同嘅效果,佢d成功個案都幾勁架。佢除左介紹林厚省嘅太極十八式之外,仲有教少林站樁功同保健按摩功添,大家想知嘅不妨搵嚟睇吓啦

佢入面亦提到日子有功,大小周天都會打通,呢樣我都信,不過要幾耐就要睇你有幾勤力同有無恆心喇。

最後我想講我唔係將所有要知嘅都copy上網,呢個亦唔係我嘅Intention,所以有興趣嘅都係搵返本嚟睇吓,有唔少嘢我之前學嘅時候阿sir都無講架,所以都值得一睇架。(唔知係唔係我skip左果d堂阿sir先講呢。。。)等我睇埋隻VCD睇吓仲記得幾多式先。。。

沒有留言: