星期一, 2月 11, 2008

你在天堂里遇見的5個人

呢本都係用我鍾意嘅小說型式,主要佢都係講述阿主角死後所見所聞,將佢遇到果五個人嘅經過,同果唔個人嘅關係講出嚟。但係我就覺得平淡左少少。睇完佢之後,我都唔知仲會唔會睇果本"去過天堂九十分鐘"添,因為原來呢類書唔係我杯茶?

不過果本書so far都仲唔可以响li記借到,話唔定遲d有得借嘅時候我都會借嚟睇吓嘅。

1 則留言:

匿名 說...

呢個新年睇左3本書,呢本係其中一本,係我臨出發去旅行前個日用極速睇完。同意你的睇法,唔係我杯茶。

我都睇左你個本認識未知的自己,真係幾唔錯,如你所說係一部靈修入門的書,可以話係目錄/簡介。

最後一本我覺得最正,非常好睇,遲d我會係blog到介紹,暫時就賣下關子先啦。^^