星期三, 2月 27, 2008

舊夢-2

唔好誤會,呢編同之前果編"舊夢+灘牌"係完全無關係嘅,呢編只係兩個响N日前發左嘅舊夢,但係又因為種種嘅原因(最大嘅原因就梗係懶啦),而唔記得寫返出嚟。

話說响N日前,我發左咁樣嘅一個夢。夢境裡面,我見到我自己有一堆好靚嘅木,d木有d似模型舖買到嘅飛機木咁,但係個size就好鬼大吓,似真係比私人飛機用嘅多d。但係當我行近d睇,d木好似只係表面靚,裡面唔係好得咁。如果我無記錯,我行近其實都睇唔到裡面有咩事,只係一種感覺。

個夢就咁完左。而我當然馬上放左我手上,一d關於木嘅股票啦,原因遲少少會講。嘩,唔到你唔信,隻股票真係跌左十個percent有多。。。

再N日之後,我又發左個夢。夢境裡面,我放左一隻股票,夢入面有講係咩no架,不過一訓醒就唔記得左。Anyway,點不知放完之後,就見成個大市都升,而我放果隻股票當然都有升啦。夢入面嘅我亦當然好唔開心啦,而個夢亦响呢度完左。但係今次我咩都無做,因為唔知道個no,就唔知佢想叫我唔好放邊一隻股票吖,定係叫我唔好放任何股票呢?仲以為咁就無事添。。。。點知,我之前放果隻股票,竟然升返幾十個percent,今次就搞到現實嘅我好鬼唔開心,明明就話左比我聽,點解我咁蠢relay唔到呢兩件事呢。。。

其實發夢同我嘅股票表現有關,早有前科,事原係好N日前,我又發左一個夢,夢入面見到我個電話爛左。訓醒左就算,點知原來係話比我聽,叫我放左電話related嘅股票。就係因為我無理到佢,隻股票就跌左十個percent有多,所以今次我先會做嘢咋。只不過衰在最後果次自己會錯意,如果唔係就好喇。。。

沒有留言: