星期二, 2月 26, 2008

舊夢 + 灘牌

N日之前,發左一個夢,夢嘅背境係公司,人物就全部都係同事。為左保障佢地嘅個人私隱,我將會全部用代號。個夢係咁嘅:-

話說,有一個貍貓人,佢要求上等人,要佢安排兩個人坐入一架,原本係比一個人坐嘅火箭。上等人當然就唔知點算啦,粒聲唔出就行開左,但係呢個project其實應該係佢跟嘅,因為全公司嘅火箭都係佢嘅item。响呢個時候,形男竟然叫我出手幫拖。原本我同上等人本來係同team,但係佢同我所做嘅嘢,係風馬牛不相及嘅,唔知點解形男會提出咁嘅要求。不過我一般都甚少失手勢,當然唔係話高唔高級先咁,而係比較friend嘅同事開到口都好少say no。

事件發展到最後竟然比我搞掂左,就連一架原本只係坐一個人嘅火箭,都比我搞多一個坐位出嚟,真係夠哂誇張。Anyway,貍貓人同形男就係咁多謝我啦。咁多謝我除左係真係唔該我幫左佢一個大忙之外,就梗係身有屎啦,因為佢就好似一般叫我地做嘢嘅人一樣,好鍾意一早唔諗定d嘢係要點做,求求其其講住d嘢比我地聽先,到最後就係咁改,好多時都要我地搞到太陽由西邊升起比佢先得,我地話做唔到佢地就一定唔會收貨。最後當然都係escalation收場啦,咁你都估到上大人嘅一般Response會係點啦,所以我今次個夢先會係幫佢搞啫。。。

一路我都唔見上等人參與過,但係到最後搞掂左佢就出返嚟,但係講咩就已經唔係好記得喇,早知早d寫低佢啦。。。

碰巧最近,當然係講返現實生活啦,有樣嘢成日都死,我同上等人同型男都收到通知。不過佢一般都唔會郁,所以我多數都會加一個通知比佢,而佢亦當然無咁順灘啦,亦繼續佢自己嘅要務(咩就唔好响呢度講啦)。我就唔知係責任感太重定係咩,多數我都會好主動咁親身埋去叫多佢一次。當然佢嘅反應都係好串啦,不過同事嘅嘢,我都唔想見佢死都唔出聲,佢死亦會連累到老闆,甚至成team人。呢幾次事故,佢每次搞完一輪都係唔知咩事,只係一句"無事喎"就算,有時我話比佢聽"唔係喎,真係有d嘢呢,你搞搞佢啦",佢嘅反應多數都係出奇咁串"你想點?"???喂!!!我想點?而家關我事咩,我好心提一句啫,你唔做咪算囉,當然以上嘅一句,只係响我心裡面出現啦。。。

就係咁,我近來次次都比佢激到生蝦咁跳,而且面都紅哂,不過今次嘅我,竟然做到唔埋佢就算,真係進步左。而且我心諗,要講嘅我都講左,你做唔做真係唔關我事。不過到左今晚,形男突然call我話又死過,我就開始control唔到d火。我真係同佢講,"大佬,話左我果邊無事架啦,你搵阿邊個check下佢果邊先啦"。But佢都係insist叫我check吓我果邊,當然我都照做,然後先好火咁同佢講"講左唔關我事架啦,下次你見到呢種通知,唔該你自己同上等人講啦,我唔想佢問我想點嘅時候我唔識答。再者,見到呢種通知十次有九次都係果舊嘢有事架啦。"。其實我好唔明,個通知真係好清楚咁話左比佢聽係邊度出事,但係佢次次都先搵我?唔通我好蝦d?定係我次次都唔出聲又幫佢手搵問題,所以佢就次次都搵我先呢?但係加人工又唔見加我多d???

Anyway,我真係忍無可忍先咁同形男講架咋,平時我都會比面佢嘅,始終佢都係大時我係細。不過事後我諗諗吓,都覺得係自己唔啱,衰在太多事。通知就大家都收到,佢做唔做checking and fix up唔關我嘅事啫。但係究竟我同佢,今世要修嘅嘢係咩課題呢?我真係想解決左同佢嘅呢種karma,唔想下世再同佢有任何嘅關係。可能真係要花d腦汁,諗吓點先係最好嘅處理方法先得。。。各位師兄師姐,如果睇完有咩諗頭,不訪send張email提點吓細佬我啊,真係十萬個唔該。。。

沒有留言: