星期二, 2月 26, 2008

道家密宗與東方神秘學

好快咁睇完本道家密宗與東方神秘學,快嘅原因並唔係覺得唔好睇。相反,本書都有幾多得意嘅資料,只係自己衰,唔記得續借,可能係天意嘅安排啦,唯有草草咁睇埋下半part。

半書都係南懷瑾先生嘅著作,不過今次比我借到本繁體版,Yeah!

裡面講左少少密宗,多多道家,易經嘅落筆亦唔少,亦有不少其他神秘學嘅資料。所謂神秘學,不外乎中國醫卜星相咁,而東方宗教比西方叫做神秘學或超心理學亦不為過,因為就算係對於現代嘅中國人嚟講,中國傳統嘅醫卜星相亦真係幾神秘,我地呢輩後人,多數都未能夠參透故中道理。相對幾千年嘅祖仙,我地資訊嘅發達,簡直差天共地,但係我地就連前人嘅知慧,都未能完全參透,莫講話再加發展,真係羞愧。。。

其實呢本書佢嘅內容實在係太多,太。。。散,好似同學仔講,似目錄多d。不過如果你嘅目的好似我咁,只係想小作了解,呢本書就啱啱好。亦因為呢本書太過散,太過多,搞到我都唔知點寫讀後感好,嘅然係咁,唯有就在此草草收筆,有興趣知道多d佛道與易學嘅朋友,不訪睇吓呢本書。

沒有留言: