星期一, 2月 25, 2008

努力學習

今日出街食飯,朋友幫我抽天使咭。

嘩,好邪啊,竟然抽到一張咭,叫我要努力d學psychic嘢。話要忘記上一世,我因為想學呢樣嘢,而要面對嘅種種痛苦,亦要面對今世,學呢樣嘢嘅時候,而比人笑嘅感覺。

上天會不斷幫我,包括比好嘅靈性老師/helper/書本/同埋case我咁話喎。。。前面嘅嘢,我樂於照單全收。但係最後果樣唔好喇呱,我唔係話唔想接受挑戰,只係唔想响我自己半桶水,而又幫唔到人嘅時候比我。連累到其他人果度唔好吖嗎,就算係都等我自己再成長d,能力再受到自己嘅認同先會好d吖嗎。。。不過唔怪得。。。啦。。。

不過其實講開又講,又真係幾準架喎,話說我近排又真係開始對自己無咩信心。抽到呢一張咭就好似當頭棒喝,叫我唔好半途而廢。相反,要比以前更加努力,再睇多d書,又要上多d堂,去幫自己增值增值。

返到屋企我又上網睇angel card嘅資料,又搵到有個site(其實係同一個作者嘅site),佢有offer free angel card reading嘅service。我梗係唔執輸,第一時間問吓嘢咁啦,今次又係抽來抽去都係果幾張咭。分別係:-"Archangel Gabrielle","Aurora","Fiona"
不過我只係無咩意識咁抽,唔知係唔係真係for我嘅信識呢,而且我抽咁多次又得唔得嘅呢。。。

沒有留言: