星期四, 2月 28, 2008

灘牌後記

之前講過,發左老闆老脾,同老闆灘牌,之後果一朝佢都無so我,連望都唔望我一眼.本來諗住佢係嬲梗我,點知真係估佢唔到,原來佢反而係怕我嬲佢,真係始料不及.我本來無主動同佢講嘢,因為諗住佢多多少少,都應該會有少少嬲(因為我一發起老脾都唔少嘢架).點知我一同其他同事講嘢,佢即該乘機加把口,仲係要我搭果隻添.我本來就係無嘢,梗係搭佢之餘仲玩吓佢添啦.唔好誤會啊,佢都幾nice架,玩吓佢即係同佢開吓玩笑咁啫,亦即係示好咁囉.而家佢對我嘅態度,竟然仲friendly過以前.所以有時d嘢都係早講好過遲講,有咩不滿,不訪講左出嚟先,萬大事可能係有商量嘅餘地.

其實我個人覺得,大家可以一齊做同事,仲要都唔少時間,亦即係證明大家有綠,所以幫得嘅就幫,Why not交個朋友呢?所以好多時,我都會同公司嘅同事做成朋友架,除非好短時間就另計啦.

沒有留言: