星期一, 5月 12, 2008

能量轉移???

呢排見BB有幾聲咳,又知佢唔肯食保嬰丹,於是我前日就膽粗粗,試吓用camp學返嚟嘅technique,再改少少,同BB做左一次能量轉移,主要都係想接收引至BB咳嘅能量。做完本來無咩feel,不過幾個鐘之後,我慢慢就覺得喉嚨有少少唔舒服,仲見鼻樑有少少痛添。不過我開頭都不以為然,諗住鼻樑痛同喉嚨痛應該無關係。點知今日見BB鼻屎有血,唔通佢鼻樑真係痛?唔通我真係成功左?之但係佢仲有幾聲咳喎。唔通以上一切只係一d巧合?定要同BB再做多幾次能量轉移佢先會好返?

話時話,用camp學返嚟嘅technique幫自己喉嚨散病氣,似乎無咩反應,但係幫自己落手落腳做healing(貓爪,七輪經脈healing加小周天),真係會好快有effect,做左一次半個鐘就即刻好返好多,不過我都知時間上用多左好多。。。唔通就係因為咁所以BB仲有幾聲咳?即係我真係做多幾次就得?

之但係一路幫自己d心肝脾肺腎做能量平衡,又幾有feel喎。本來次次都係沖涼嘅時候做,所以都係無咩feel,但係有一次唔覺意,訓嘅時候响床度做,真係又覺得有病氣散出嚟。。。

我諗營後聚會要問下大師究竟幾時做咩好先得。。。

沒有留言: