星期四, 11月 29, 2007

Usui Level II

Usui Reiki Level II終於完左,今晚好勁啊,玩左一輪七輪經脈healing。第一次比同學仔heal嘅時候已經覺得有d嘢由中脈一路入自己身體,跟住就覺得隻左手有d嘢咁,最後就覺得隻天眼亦好似有d嘢走出嚟咁,不過可能天眼個feel太大,之後就淨係感覺到天眼d嘢出嚟。

然後大師教另一種玩法,佢同我做嘅時候,搞到隻左手唔止痺,直情痛,真係第一次有咁大(痛)嘅感覺。再之後又教玩第二隻玩法,叫做隔山打牛(哈哈,我改嘅)。嘩!今次直情後心輪都係咁有嘢走出嚟添。。。。真係勁。

處理karma我就揀左上次講reiki比人串嘅事處理,如我所料,好彈手,即係有排搞,唔緊要,慢慢嚟,日日搞d,搞到得為止。

然後就教我地處理未來三個月嘅事,點知symbol都未劃哂,隻手就好"咭",我梗係話大獲啦,都知係唔好嘅習慣,不過一時間改唔到,大師當然馬上指正。改,我一定改,只要有信心,無嘢係做唔嚟嘅。講返轉頭,睇嚟都要快d去買返個"架撐"搞搞佢先得喇。

到最後個attunement又係我最有feel嘅一次,我直情感覺到有一股好大嘅能量由我個頂輪入嚟我個身入面,之後就又試過左手痛,今次再加上右邊風池同風府中間(我估係膀胱經)痛添。真係未試過咁多地方痛架。

今晚就寫住咁多先,事關Alan叫我地一定要早訓,因為啱啱上完reiki係會覺得精神左,但係都要早訓,如果唔係就等於OD一樣,還完仲要比息添。唔知係唔係有師父/兄/姐/妹幫我做梗嘢呢,隻天眼不斷有感覺,Anyway,邊個都好,多謝哂先,真係功得無量,大恩大得,小第唔會唔記得嘅。

沒有留言: