星期日, 11月 04, 2007

周兆祥

啱啱搵返周兆祥(RTHK每逢星期一果個綠色新人類)個Blog,裡面有唔少佛學,靈氣同自然療法嘅article。其中有一編請到絧人療法嘅譚輝老師做一次空中發氣,唔知係唔係自己氣感差呢?我真係無咩feel。不過我都想睇下果隻林倩儀嘅"能。音"係唔係真係咁勁。

又其中有幾個article(包括繼食你知道嗎?繼食真好繼食有乜好?同埋講東講西)介紹繼食嘅好處,其實之前上大師開嘅無尚瑜伽都知道,不過呢兩編就再講得詳細d,所以就膽粗粗咁forward比一個朋友,點知佢二話不說就話好,會試吓咁話喎,真係有d意外,開頭仲諗住要同佢講一輪添。

Anyway,而家都開始少左食肉(一時時啦),亦都開始食少d,因為唔知係唔係年紀真係大左,每一次食得好多,之後個人都唔係好Alright,希望個身體會好起來,亦希望可以好似周兆祥講咁,練功會事半功倍就好喇。

沒有留言: