星期五, 11月 02, 2007

原來真係可以問下個病嘅原因?

上次睇過本慧眼視心靈,作者"凱洛琳.梅斯"有一種强勁嘅內視能力,從而可以知道病者嘅真正病因,對症下藥。近排因為再度面對一個屋企人嘅身體問題,所以都不斷上網睇唔同嘅資料,唔搵師父係因為覺得有時自己嘅問題係真係唔可以吓吓都靠哂其他人。Anyway,今日睇睇吓正在經驗@架構二,竟然比我睇到佢link到小金星,果度介紹香港一個叫做"天主教修士John",佢係有相似能力嘅人。不過佢用嘅係家庭系統排列,blog度d人就話係上身,我本人就無試過,不過真係好想同一d試過嘅人傾吓,因為我真係好想用我所知/識,去幫到我身邊嘅人,唔知點解,我身邊真係好似好多人,好需要呢d另類療法,學習靈氣主要都係咁嘅原因,可惜時間上嘅問題,我學咁耐都仲係level 1。雖然都知道急唔嚟,亦知道就算比我上到master都未必可以幫到,但係都係有少少心急。

其實好開初我都的確係有d急想上level 2,不過諗左一輪之後突然自然諗通左,知道其實reiki唔係萬能,唔一定可以幫到,亦知道有時真係欲速不逹。不過可能件事再次要面對,所以個人又唔知點解急返,亂返。不過我十點左右post完第一個paragraph之後,個心就好似不斷收到嘢咁,唔知點去形容,總知好似個心結開頭好實,慢慢越來越鬆咁,唔知係小師會大家嘅幫助定係已經有師父/兄/姐睇到做左嘢?到而家洗完個白白之後好似醒左咁,知道我咁落去係唔會對任何嘢有幫助,相反,只會帶到更多負能量入呢件事入面,絕對唔係應該。而且,好似The Wounded Healer入面咁就唔好啦,而家我一心諗住學好下個星期嘅心經,希望唔幫到多都幫到少,如果咁都學唔好就咩都唔洗講。。。

等我得閒上網睇定d料先。

沒有留言: