星期二, 11月 20, 2007

心經真係好勁

呢編係我第三編都係話心經勁嘅blog post。點解一編咁簡單嘅心經我要去用三個post話佢勁呢?原因真係好簡單,因為心經勁嘅情度真係遠超過我想像。其實我同alan學之前都有睇吓同念吓咁,一日十次入次都成日有,但係一d feel都無,今次同alan學完簡直唔同哂,一d都無後悔過跟alan學左呢次心經。


我到今晚個心輪(前後都係)都仲係涼了半截。。。搞到我今晚都唔敢亂練,淨係敢補返吓就算。仲有啊,我前兩晚一路做healing一路念心經,你知唔知有咩事發生左?睇吓下面個圖睇吓睇唔睇得出?





































一般嚟講我係會點左上面嘅candle先做healing,而candle就係放響我腳底,而一般嚟講,candle係會好平均咁燒,一路到燒完為止,但係上面個圖嘅candle,外面一d都無燒過,只係中間燒左,點解?咪就係我隻腳嘅凍風凍到外邊嘅蠟燒唔到囉,所以就無溶到,你話勁唔勁?我用左四五次呢d蠟燭,呢次係第一次燒成咁,次次都同我燒哂架。仲有啊,我點著之後confirm所有蠟都已經溶哂架喇,呢d蠟燭係而X買返嚟好細細支架咋,好難中間燒完外面無燒過架。。。

沒有留言: