星期日, 11月 25, 2007

靈俢=撞邪?

近排響其他靈俢嘅forum見到其他人嘅家人對佢地靈俢嘅comment竟然差唔多係:"你痴架?",同同學仔講開,原來佢家人都有問佢:"你近排係唔係撞邪啊?"。哈哈,估唔到原來個個嘅靈俢路都有咁相似嘅經驗,當然我都唔少得啦。

事原近排開始學梵文心經,我咁好學(都要贊吓自己先),當然會響網上面搵下資料,又比我搵到有免費嘅梵文心經online聽,咁我梗係晚晚都聽住訓,睇吓可唔可以搞到自己唔洗背都識啦(真係懶)。點不知夜晚太靜,比我外母聽到,佢走去同我老婆講話:"咩佢聽埋哂果d咁嘅南毛架"。。。

我老婆尋日又走嚟問我:"你仲咩晚晚都係咁南南毛毛啊。。。"。可能因為我近排晚晚都係咁念大悲咒,我話:"咁你都聽到,勁唔勁先?",佢只係笑吓就無答我,哈哈,唔知佢會唔會當我痴左呢?好彩佢都無咩點理我,只係咁樣講兩句啫,唔知我第時攞幾本天使嘅書返嚟佢又會講咩呢?

靈俢嘅路真係唔易行,特別係你平時"蛇王"上網睇靈俢有關網頁嘅時候,又咁啱比你d同事睇到,佢地就會甪好奇怪嘅目光咁望住你,又成日係咁問你"點啊?你d咩靈氣練成點啊?識飛未啊?"哈哈,唔知點解我就無嬲過,只係繼續同佢癈話落去就算。可能知道以前嘅我都會有咁嘅返應,可能做IT嘅人就係咁,無咩科學根據嘅多數都唔會信,直情連了解都費事。。。

可能就係因為咁,我對呢本書"嗨! 我是和尚: 東大IT僧侶修行日記"特別有興趣,等我睇吓搵唔搵到先,如果搵唔到都無辦法,唯有"恨"吓啦。

沒有留言: