星期三, 11月 07, 2007

個個輪位都熱熱地添

唔知係唔係飲左酒嘅關係呢?尋晚練七輪咒音嘅時候,個個輪位都熱熱地,好得意。

尋晚飲嘅時候唔知係唔係坐我隔離個friend傳染左佢d病比我(佢差唔多完全先聲),走嘅時候我突然都失左聲,好彩第二朝起身無咩事,不過今晚可能念心經念多左,所以把聲又好似失失地咁添。

Anyway,今晚好好彩比大師叫左出去做demo,都知大師功力超凡,比佢幫手清左一陣,初初仲坐響到嘅時候都只係覺得個背脊有一股熱力直入我個身,然後落左落去臍輪果度,點不知個人一起身,直情好似有好多嘢係咁由個身入面走出嚟,個人之後就好似輕左好多咁,成個人鬆哂,好勁。之後當然精神哂啦,勁爽,返到屋企個背脊都仲有d涼涼地添。真係多謝哂大師。

講返開竅嘅時候,本來都好似唔係有好大feel,最覺就係個天眼好似有d嘢咁,不過後來ted先兄同lisa師姐話好似有d嘢係咁轉咁,之後我諗返又真係好似見到有d光響我面前係咁轉咁喎。Yeah!原來我都有少少feel架,不過只係少少,所以自己就唔係好肯定,所以到最後都無講到出嚟。Anyway,越嚟越大feel原來真係幾爽架。

沒有留言: