星期六, 11月 17, 2007

thesecret 中文版

一d都無悔過再睇一次呢本中文版,原來我真係miss左(定唔記得左?)唔少detail。其中最重要嘅係感恩。書裡面話感恩是轉變你嘅力量,並會為你帶來更多美好嘅嘢?真嘅?佢教你要由起身一路講多謝到你出門口為止,咁樣新嘅一日就會好美滿。本書入面講到原來愛因斯坦都好似知道呢樣嘢咁,所以佢每一日都會不繼感恩一百次以上,係真唔係架?

裡面仲有其他特別嘅point我都miss左。

好似話笑係可以釋放負能量,亦提到有一個有未期cancer嘅病人,醫生已經話左無得醫架喇。佢日日係咁笑,笑足三個月,點知佢完全好返哂,咩cancer都無哂,真係勁神奇。不過都有聽過有d cancer或者未期病人練完笑功(晨咁早去空氣好嘅地方,多數係山上面,揀一棵大樹,然係抱住嚟係咁笑),之後都不藥而癒,不過唔知係真定假。

有樣嘢好啱我嘅,就係要吸引金錢,就要專注在富裕。即係話成日諗住唔夠錢洗就會真係成日唔夠錢洗,唔怪得啦!不過我以後都會成日都去睇自己鍾意嘅嘢,然後仲要同自己講:"我買得起",哈哈,感覺應該幾爽。另外佢有一個幾得意嘅講法,就係多d去給予,因為分享你嘅金錢即係等於話:"我有好多錢",係唔係真架?

睇完本書就去左睇佢個co-author list,唔知點解,突然對Mike Dooley 有d興趣,我估我會睇吓搵唔搵到佢果兩本書嚟睇吓:-

來自宇宙的訊息
無限的可能-夢想生活的藝術

沒有留言: