星期五, 11月 16, 2007

心經原來威力唔嘢小架

上回講到 ,比大師搵左出去做Demo之後就好好feel,都知道心經威力原來好勁。尋晚有個師姐又Remote咁幫我清左一陣,感覺竟然又係一樣咁正。佢幫我未清完我已經舒服到訓左,第二朝一早起身個人仲精神過之前,搞到我老闆又過嚟又問我係唔係真係病???

Anyway,真係要再次多謝Terry師兄介紹左Alan比我跟佢學嘢,搵日要請佢食多餐飯先(記得嘅話,哈哈)。又多謝師父搵我出去做Demo幫我清左咁多嘢,亦令到我知道心經嘅真正威力有幾勁,仲要多謝Isabella師姐,佢d功力真係好勁,搞到我而家都仲好想比人清多幾次添啊,因為唔知原來Remote都可以咁有feel。不過佢好似話之後好攰,搞到我好鬼唔好意思添。

我而家好認真咁想努力d學好心經,好想快d學完幫到我身邊嘅人清吓嘢咁,不過都係問清楚師父點樣先可以用得安全d先,事關無學過嘅可能唔係好受得起呢d沖擊。

沒有留言: