星期二, 11月 06, 2007

真係唔信多過信架

今晚去飲,發覺大師果然無老點,原來食過夜粥嘅人真係會易high d架,我係話練過reiki嘅人去飲酒。以前嘅我點會一飲幾啖紅酒就有high high地嘅feel架,無返一杯半杯都唔會有咩feel啦。

Anyway,飲到一半,突然間有個friend問我信唔信輪迴?吓?我啱啱先開始睇生死書咋喎,又會咁快有人問呢d問題嘅?開頭唔係好想講,因為一來唔係話睇左幾多,二來知道讀IT嘅多數都唔信呢定嘢。莫講話係佢地,十年前嘅我都唔信架,人地講我仲會即刻笑人添。點知個個都唔知點解係咁追問,咁我咪話比佢地聽我而家開始睇呢方面嘅書,都開始信呢d嘢。當然件事唔會就咁完,佢地亦不斷講話呢d唔係咩信仰,只係信念?其實我唔識分,咁咪話我其實都係啱啱先開始睇呢d書,仲有排學。

不過唔緊要啦,我本來都無諗過會同人講,亦更加無諗過要人信,所以我都無繼續講d咩,只係當佢地再追問我原因嘅時候,我就話我而家開始學能量療法,即係類似外家氣功,從而有機會接觸到佛家學說咁。當我話比佢地聽,我老婆生得嘅時候,我試過同我老婆發氣,令到佢生仔生得快左,我一同講完有個女嘅天主教友就話信,佢話佢老公都唔知同佢發d咩氣,而令到佢生得快左,又會咁Q?而另外又有一個女嘅,佢都試過比氣功師父發氣嘅經驗。點解個個都講氣功?咪就係我一早就知佢地唔明,所以咪同佢地講我而家學梗一d類似氣功嘅嘢囉。可能以前口多多開,得罪左佢地我自己都唔知,於是就有人打斷我嘅講話,又笑,又話唔信??

無嘢嘅,呢個人我知同佢有唔小。。。Karma?我地原本都勁friend架,但係有d事發生左,而我又處理得唔好,之後我地就變得好生疏,我一心諗住好朋友嘅嘢,有今生無來世,所以應該唔會太mind,時間亦應該可以沖淡一切。而且都已經發生左好幾年啦,我都已經無哂嘢喇,不過今晚發現原來佢都可能仲係幾在意。因為以前嘅佢,應該唔會咁中斷我講嘢,又係咁笑,又話唔信咁,因為咁樣都幾無禮貌,講嘅人會好無mood。

其實我只係粗粗地咁同佢地講我響Quantum-Touch個website睇到關於勞功穴同氣機嘅科學講法(細胞分泌哮素同量子物理學裡面嘅震動原理),都仲未同佢講Yale同哈佛大學已經開左呢d course,亦無講大學已經有Complimentary medical同Holistic medical讀。不過唔知點解突然唔想再continue,雖然全班中之中最scientific嘅女仔(佢個mindset仲比好多男仔更加scientific)都話信,我估我講落去會再convincing d,但係比我已前個friend咁樣笑一笑,就好似個人無哂氣咁。根據"聖境新世界 "講,我d能應該比佢吸哂?

我最後講左一句諗住完左個話題,我話呢d嘢好難講到人地信,唔試過唔會信,點知另外一個friend好搞嘢,佢叫我不如而家表演比佢睇??我真係好想問佢有無錢收,因為原來都幾侮辱。當然我同佢講呢d唔係用嚟表演,如果要做就要set好哂個架部,仲要係用嚟醫病架,而且上次同人試完中左招,所以就咁拒絕左佢個要求喇,件事亦都就咁告一段落。

呢件事之後,我一路返嚟就一路反醒,先發覺以前嘅我,可能真係處事太過唔顧及到人地嘅感受,今次只係話返比我聽,之前嘅我咁對人法,人地嘅感受會係點啫。好彩,幾年前我都已經慢慢改變梗,而家大部份時間我都唔會好似以前咁對人,只不過有時太過high,high到唔記得先會咁。Anyway,我會繼續改好d,希望明天會更好啦。

沒有留言: