星期四, 11月 01, 2007

老婆Healing - 第二擊 (只係"得得地"咋)

今晚老婆突然間肚痛,佢仲話好似生仔咁痛,有無咁誇啊?不過佢真係痛到郁都郁唔到。

於是我咪同佢搽保心安油囉。當然唔work啦,我亦即刻幫佢推拿下個肚,因為佢講話成個肚都痛,我咪估係大腸囉,當然推左十分鐘都無料到啦。於是我就開始懷疑佢究竟係唔係成個肚痛定係痛到自己都唔知邊度痛。突然比我醒起可以用Byosen Scan,用手感睇吓佢邊度有事。

Scan左一陣就發現佢只係肚臍下面四吋(係同身尺)好"吉",於是就集中rei下佢果度。

至於點解唔睇醫生?第一,我估去到急症室,呢d芝麻小事起碼等一個鐘佢先會理你,之後就要觀察二個鐘,再之後有事都死左啦,如果係無事就唔洗去啦。第二,佢都幾痛吓,要同佢去都有一定難度,當然如果去到一定OK就點難都同佢去啦。但係去到只係for等,我就真係唔係好想。

又至於點解唔食藥?我個人就真係唔知果個位痛要食咩藥,唯一可以食嘅咪就係止痛藥囉,不過我不嬲都唔鍾意人地食止痛藥嘅,因為好傷身架。而且止痛藥基本上唔係醫好你,只係頂住先咁解,咁不如rei下咪仲好。

rei左半個鐘我就問佢有無好d,但係佢竟然敢答我無喎,我就覺得無可能,點都有少少,因為我個手感已經係由好"吉"變成好輕微。我再追問一輪佢先話又好似好左dd,不過而家就係肚臍上面二吋左右痛?吓?咩會走架?於是我梗係再scan一次,點知真係喎。好彩手感明顯輕好多,只係好似有嘢噴出嚟咁啫,於是我就比左d胃藥佢食。點解突然又比佢食胃藥?因為肚臍上兩吋應該係胃嘅地方,而且reiki只係alternate medical,即係要同正常嘅醫學夾住一齊用架,所以咪叫佢食完之後就再同佢rei吓囉。

rei左十分鐘佢就話好左好多,仲即刻走左去訓添,而且我個手感都輕微左d。哈哈,即係今次都有少少成功啦,yeah!今次嘅experience又再比到我多少少信心,真係唔錯。

沒有留言: