星期二, 11月 27, 2007

練功

近來日日都練功練到一兩點先訓,不過精神方面都算OK,起碼好過之前十一點訓嘅時候,睡眠質素亦比較好,起碼無試過失眠先。

尋晚如常地練"傻吓傻吓"(呢個係我個串串供老婆幫呢套功法改嘅名,因為上次要edit過d聲音,重覆咁聽左好多次,每一次我老母都跟住講"傻,吓。傻,吓",所以我以後都叫佢做"傻吓傻吓")。練完就要靜心休息三幾分鐘,之後就聽吓師父帶我地練埋邊度,點之聽左無耐,我就不知不覺咁失去左知覺(即係訓左?),連師父果兩吓叮叮聲都聽唔到,中間只係濛濛鬆鬆咁聽到爆炸聲,都唔知係唔係大風吹到d窗嘅"bang bang"聲,事關我咩都睇唔到。。。

Anyway,過左唔知幾耐,突然覺得全身冰冷,打左個冷震就起左身,先發覺自己原來練到訓左,本來喉嚨都有少少唔舒服,個人仲有少少凍到震嘅感覺,當然即刻攞返張被訓,好彩一早起身飲返幾杯水就無哂事啫。。。。

沒有留言: