星期五, 11月 16, 2007

大感冒

上個星期日因為日頭食左好熱氣嘅炸雞翼,再加上要陪我個仔仔訓左兩晚覺,即係等於無得訓咁上吓,因為佢成晚都會醒,又著得唔夠衫訓,所以病左。開頭都係得個喉嚨痛啫,同自己做左一輪(成日)healing之後都有少少成績。星期一一早個喉嚨開始無咁痛,不過就多左幾聲咳,但係去左一日雪房做嘢之後,其他感冒嘅症狀就響夜晚食飯嘅時候,一一咁開始出現,包括周身骨痛,鼻涕,痰,忽冷忽熱(並唔係發燒)以及個人有少少滾滾地。

於是我夜晚返到屋企就插到自己一身都係針,包括:-

風池,天突,合谷,足三里,三陰交(好似唔關事)同埋太沖。

我取穴嘅方法係好有學問吓架:-

就係包括: -
估估吓
亂咁嚟
再加埋以前睇中醫嘅時候果d中醫幫我針過嘅穴位(當然都係睇感冒嘅時候啦)

可惜好似唔係好work,不過個人已經唔再忽冷忽熱,亦無再滾滾地,骨頭亦唔痛,就連個喉嚨都一d都唔痛,只不過仲有好多鼻涕,痰同咳得幾勁,連把聲都變埋。可能放錯穴位,又可能支針唔係好得自己都唔知。星期二起身都係頂唔順要去睇醫生,事關要幫手take care BB,如果病左就要被迫免疫,順便攞返一日病假休息一吓。但係醫生好奇咁問,你無理由喉嚨唔痛喎,因為真係好腫,亦都損哂。我都唔知點解架,但係我真係一d都唔痛喎。

夜晚當然都係一樣咁亂針一通啦,取穴就同尋日一樣,事關都叫做有少少成績。可惜星期三病狀一樣無變過,不過鼻涕就少左好多。星期二果時去睇醫生到返屋企用左三包紙巾,到左星期三成日都係用唔夠一包,不過把聲都仲係變哂,而亦仲有痰,所以耐不耐想咳d痰出嚟而引起幾聲咳咁。但係我d同事個個都話我扮病,事關佢地話我好精神,一d都唔似病咁話喎,好彩我把聲都變埋啫,如果唔係我老闆一定話唔信我病。

到左星期三晚,一心諗住都應該差唔多好返,所以就無再針喇,因為針完又要等半個鐘之後先訓得。點知星期四起身都仲係一樣,咩都無變過,只係覺得少左dd痰,不過見仲有少少藥,所以就無去睇醫生。但係星期四晚就再次同自己亂針一通,可惜,到左今日(星期五),都仲係一樣,唯有好唔願意咁睇多一次醫生,睇吓可唔可以好得快d啦。

等我今晚試下改用下面嘅穴道先:-

風池,天突,合谷,足三里,三陰交(好似唔關事),太沖(其實都好似無關係),中府,巨闕,俞府,不容,尺澤。

因為本本書都講唔同嘅嘢,唯有自己試試吓啦,希望有用啦。

沒有留言: