星期一, 11月 05, 2007

邊度熱熱地添

上個星期上完無尚瑜伽練習班之後,返屋企連續幾日練習都玩埋邊度咒語,一路玩都無咩特別,到左尋晚,開始發現邊度開始熱熱地,不過都無咩點理佢,訓到半夜竟然發惡夢...

夢境入面,我去左一度好陰沈沈嘅地,眼前係一間好明顯係燒毀左嘅學校,個人突然有一種好驚嘅感覺.轉眼間我竟然發現我突然身處學校入面,而且間學校d火好似未起咁.我當然馬上想走,因為知道間學校會起火,但係去到門口發覺個門口竟比人放左d死人塞住走唔到.唔知點解個人越嚟越熱,仲要係由自己身入面熱出嚟,果種感覺好奇怪.

轉眼間,又發現自己比人救左,果個人仲好似神咁,飛響我面前出現,之後我就成個人出左間學校咁.好勁,亦都好驚之吓就醒左,我真係唔知點解會咁驚,因為都已經比人救左出嚟,但係總知就係驚啦.

Anyway,今朝起身竟然仲記得個夢講咩,所以就寫低佢先,因為近排都不斷發怪夢,但係起身之後就唔記得個夢講咩.而家我個邊度仲係熱熱地,好怪,係由入面熱出嚟果隻,不過之前問過師父話唔怕我先練習咋,希望對功力有幫助啦,不過今晚都唔會再玩邊度住,等聽晚問吓師父意見先.

沒有留言: