星期日, 1月 06, 2008

未Ready

上完level 3我先知原來上天一早已經幫我安排好一切,當我ready嘅時候,阿Sir自然就會出現。

好似我七月嘅時候,係咁問alan幾時有level 2上,但係點安排都安排唔到,好彩安排唔到咋,因為無啦啦BB早左出世,BB出左世果三個月當然係忙到嘔啦。

到左九月至十一月,一路都有d法會,本來我都好想上,亦應該可以上到,因為開始Manage到屋企各方面嘅事情,不過唔知點解同老婆夾來夾去都夾唔到。到而家我終於都知道點解,原來我一路都會有好多事要做。到左十二月終於都可以上level 2,不過上完之後原來會好忙,因為要send好多心經。到左一月上埋level 3,原來仲忙,原來除左healing外,仲有好多practice,例如小周天,仲要幫屋企人開陣,一晚開左成九個陣,仲send energy send到隻手超熱,唔知係唔係已經過左頭,搞到我都要分開幾日send(開哂d陣先,之後補返劃symbol同send energy)。如果我又去埋法會根本就manage唔到咁多嘢。

更唔好講中間仲上埋心經同埋無尚瑜珈,搞到早晚都要practice。唔係上左無尚瑜珈,湧泉都唔會比佢撻著埋。仲要耐唔耐玩返太極氣功呢,可想而知而家嘅生活有幾咁忙呢。不過忙得嚟真係好開心,因為全部都係自己鍾意嘅。

所以有時如果for some reason,你做唔到你好想做嘅嘢。Don't worry,亦唔駛唔開心,因為可能你根本未ready,亦可能你嚟梗係有第二d Assignment,比你做到可能仲死。總之一切隨遇而安吧,上天自有安排。

2 則留言:

匿名 說...

仲要幫屋企人開陣,一晚開左成九個陣
what's that?

冒險家 說...

心想事成陣囉.