星期日, 1月 06, 2008

小周天healing

今晚幫外母做左一個超快嘅healing,當中包括兩分鐘七輪經脈Healing,五分鐘猫爪再加十分鐘一般靈氣healing。一路做靈氣healing一路做小周天call Symbol,每一Part都Call個Symbol出嚟比佢,做到出哂汗。

做完我外母都有少少熱,不過無我咁誇,我個心輪仲好涼添,之後個湧泉就超熱,熱左成十分鐘咁上吓啦。不過做完佢真係好眼訓,希望佢訓得好d啦。其實佢近來因為要幫手照顧BB,成日都訓得唔好,後來我先知原來佢一路都有血壓高添,而家佢咁唔夠訓,真係怕佢頂唔順,不過又無計。

其實尋晚都有少少伯感冒,因為屋企人感冒,仲要切生果比我地食(佢隻手一定有菌),之後仲响d生果面前咳左五分鐘先比我食。返到屋企即刻想咳,亦都有少少暈,總之就作病咁樣啦。

於是係咁做小周天,散吓d嘢,做完過千次,做到有dd頭痛,之後就同自己做healing,當然又係個個位置都做小周天比symbol啦,無咩特別feel。好彩今朝一起身咩事都無,如果唔係都唔知邊個睇BB。

真係無後悔上左level 3,真係好有用。而家開始有d期望上master,不過我而家已經唔急喇,話哂都要做好個百日築基,打好個基礎先。

2 則留言:

匿名 說...

每次睇你個blog,都覺得自己好懶...靜靜地話你知,我玩小周天時成日都推唔郁架,大師數時我又跟唔上架...但係怕瘀,所以都無出聲...下次都係要講先得

冒險家 說...

哈哈,咁你要搵terry大師兄同你玩吓喇,玩過包你信心大增。

不過開頭我都跟唔到架,咪佢一咯講咩入中脈嘅時候一路做返少左果幾個cycle囉。