星期五, 7月 25, 2008

真正sit-in level 1

因為之前多數都起碼有一堂係唔得閒,所以今晚都算係第一次真真正正sit-in level 1,竟然又比我遇到一個勁的新人,不論feel同能量都比我上第一堂好太多喇。

Anyway,原本都無諗過今次會有新嘢學,點不知一來大師竟然又有新嘢教都不特止,大師仲講左d X File我地聽,又有d絕密背景資料添,真係得益不少。

其實今晚我都有expectation架,就係幫人埋身開竅,本來都用公仔做過一次,都OK架,點不知一做就發現埋身做唔係果回事。今晚叫做第一次埋身做傳法開竅,唔知點解好緊張,可能同大師一齊開,怕跟唔上佢,點不知一開始我就不知為什麼呆若木雞,大師開始做第二個step我先醒,搞到事後要係咁追返個進度,一要追個人又再緊張d,搞到有個step又跳左都唔知,又有少少手忙腳亂,仲吹到汀汀一面都係。。。真係失禮哂,所以話真係要practice下。而且用公仔做係同埋身做真係差好遠,心態上緊張好多好多,下次有機會真係要定d先得。

沒有留言: