星期二, 7月 29, 2008

個人突破

今晚為左要參加八八八八千年難得一次的活動,我跟同學仔唯有將原先响八八八八舉行的開竅練習改成今晚,不過我就被迫第一次玩放飛機,走了大師們的每月gathering。。。

一路都有少少內疚,到左差不多練習完之際,就收到大師們的電話。從電話內容得知,他們還未走,於是就火速跑去。去到還得他們比機會,我一個初初學曉開竅,還未有cert的新師仔,幫他們七個經驗老到的大師們,開返個治療開竅,真係開心到震。

其實一叫他們坐下的時候,全身已覺有少少震,是我太緊張?還是他們的大佬已經到步準備幫手呢?一路做的同時,師姐一路都有少少作嘔狀,搞到我有少少緊張,又再次搞亂次序。好彩只是grounding早左少少,而且最後都幫他們多做一次grounding,相信應該問題不大。到了尾聲,竟然雙腳有少少熱,是我行/企得太耐?定真係grounding起作用將多餘能量送走?真是不得而知。

本來都想作一個少少的分享,可惜時間已太晚,唯有下次再傾。一路在回家的路上,又再發現師兄真係師兄,佢竟然响比我自己還早的時候,就發現我的喉嚨不適。。。勁!!!

之後都有少少手脹脹,頭亦有少少痛。不過其實今日中午在電梯遇到奇人後,我個頭已經一路都有少少痛。話說今天中午搭電梯去食lunch,突覺天眼被人握實,有少少痛。情形有少少似天眼大開的師兄師姐幫我做healing時的感覺一樣。之後眼尾就見有奇人一路望實我頂輪,好彩電梯剛到地下,於是馬上跑離現場,不過之後雖然天眼無痛,不過就開始頭痛。。。所以今次頭痛都不知是什麼原因。。。

Anyway,今次一開七之後都要行返多幾次大周天先得。。。

沒有留言: