星期五, 7月 25, 2008

唔好發皮四?邊個話架...

上完MBS之後已經好忙架啦,而家上完master仲忙,又要開竅,又要行大周天,仲要計埋數(記住做左幾多個)添,真係搞到無哂時間打坐.剛剛又開始從新練習傻下傻下,又玩邊度咁,真係搞到我唔識分配時間添.

同朋友傾開,覺得其實上左MBS好似係大感覺d,朋友就話可能因為比較同肉身有關係多d.不過唔講唔覺,講開又覺,其實上左master之後個人又再敏感左,好似成日無啦啦覺得個人熱熱地,就知原來有個人响我身邊靜靜雞練嘅功,又好似無啦啦條大腸經有反應就知,唔係我就係身邊嘅人有"急事",又好似今日咁,中午食飽飯瞓左一陣,之後比人call醒,無啦啦條小腸經鬼咁熱喎...呢d真係之前都無試過,學hero咁講,原來不知不覺間我地身體已經起左變化喇...當然亦都好似hero入面個細佬咁,未係好manage到,所以有時都會出錯啦.

雖然我地個個都為左跑數日日夜夜咁練習,可以話有少少疲於奔命,其實咁反而靜悄悄地搞到日子好易又過一日...有時諗返,其實有時做人做事,忙同唔忙都係咁過生活啫,只要可以keep到平常心,做每件事都比個心去做,如果真係可以放鬆d,退一步客觀d嚟睇,可能件事並唔係特別討厭架.

好似上個星期咁,無啦啦要我開通頂做一個Job,本來都唔太高興,但係後來諗深一層,先發覺自己都唔知點解咁唔開心,反正開心又要做,唔開心都無得走架啦.再者其實本來個job就係無咩難度,而且一d都唔煩架,又唔係咁討人厭啫.所以開始懷疑,究竟係咪自我响度搞鬼呢?

一諗到呢度,之後個人就開始醒醒地,心情又好返起嚟喇.所以有時唔係比唔比自己發老皮,而係要知道自己因咩事要發老皮,又係唔係值得傷身去發老皮.你無睇錯啊,其實中醫不嬲都有講,發皮四係會傷肝,亦即係所謂的怒傷肝喇.唔好以為唔發佢出嚟就無事,其實唔發佢出嚟係仲大件事,因為怒氣同其他情緒一樣,係會積左入身體入面架,積左入身體的情緒,係很難先可以攞返出嚟架...學大師講,人就係會有皮四架啦.不過真係發還發,要發得其所先可以收貨.

而榮格都有講,話人的陰暗面其實就係平日我地按捺住的情格,而每個人都應該係全面的,我理解係無話邊d人無邊d性格(好似皮四咁),我地越係按捺住佢,其實佢唔會走左左,亦唔會無故消失,只會走左去我地的陰暗面,亦即係第二性格,久而久之就會生出心理病...

沒有留言: