星期三, 8月 01, 2007

脫離黃色世界

尋日健康院終於都Announce BB唔洗再嚟check黃喇,當係係因為佢個reading已經退到(頭83,身85)好低喇。連陪月阿姐都話佢退得快,我心諗”梗係啦,咁多勁人幫手”,佢仲話佢另外一邊個BB出院都無我地阿B咁黃,但係而家(講梗尋日)佢都仲有黃,仲要返健康院度check,個B仲足足大個我地個B一個月添。

其實自從各大師門嘅介入幫忙,我都覺得阿B有明顯嘅變化。

第一,佢呵屎真係勁左好多,好多時媽媽抱抱吓都比BB搞到一身都係。不過我地都唔知點解BB淨係搞媽媽?
第二,佢呵屎嘅frequency亦都密左好多,初初一日一至兩次.而家?一日起碼四次,有時仲多d,真係差唔多每一餐都有咁濟。
第三,佢精神嘅時間多左,以前一日只有一段少少嘅時間係精神自己玩(都唔夠兩個鐘)其餘都係訓多。而家?佢起碼有兩個鐘精神,有時仲三四個鐘添。
第四,連陪月阿姐都話佢多左鬼靈精怪添,例如:扭玩,扭笑,扭傾,真係花樣百出。

o係呢度我想再次多謝咁多位有份出過力又或者祈過禱幫手嘅所有人,無你地咁幫忙,阿B唔會咁快就好返,多謝哂。

真係唔係我懶架,其實我想尋日就出Post架喇,不過真係好唔得閒,而且又有一份做到一半嘅所以都係完成左佢,第二日先再出Post。

再者,我想一個Post淨係講呢樣嘢以表謝意。好多謝哂咁多位嘅幫忙。

沒有留言: