星期一, 8月 13, 2007

聖境預言書

啱啱在一個關於Reiki嘅site見到有d書賣,好奇心大又無咩多餘錢嘅我就即刻上左library度借,又咁好彩比我借到.

第一本睇嘅就係 詹姆士‧雷德非 一九八九年寫嘅 聖境預言書 .其實我都無咩話expect本書係講d咩,不過都以為係一d比較學術嘅而且同Reiki多多少少有d關係嘅.點不知一睇先知原來係一本小說,而且都唔exactly係講reiki,係講成個New Age嘅Concept.不過對我嚟講係一個驚喜多過失望,因為真係無咁悶.

見到佢話原來係可以train-up到人人都睇得到能場(即係氣場),於是我梗係照住佢講嘅方法去練習,睇吓得唔得啦,唔知係我太過蠢定點,學來學去都唔識,唔通真係流料?Anyway,佢話只要用兩隻食指嘅指尖對指尖,然後一齊指向天,跟住兩隻手慢慢分開,一路到一吋咁上下先停,全程用對眼望到實,再試下out focus,應該會眼到咁話,但係我試左幾次都唔得.

另外,佢講到人生九個覺悟,詳情可以買佢嘅睇,或者睇吓其他人嘅comment(http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010034564&).不過都講得幾真實架.


竟然命運就係第一個覺悟.第二個覺悟我就唔係太過明.第三個就係能場,好可惜睇唔到.第四個就話爭吵同戰爭嘅原因係左於人人都不斷爭奪別人身上的能.

第五個就話人人都可以吸收宇宙嘅能,都講得幾好,Reiki同外氣功都係咁嘅concept吖.第六個話人要清理自己嘅過去?唔通就係師兄話心經同karma?我就覺得第七個同第六個差唔多.第八個就同第四個差唔多啫,只不過係講梗愛人咁解啫.至於第九個我都係唔太明.


後來仲比我search到原來有DVD(http://www.dvdspring.com/Soft_Show.asp?SoftID=276)睇添,本書咁精彩等我都睇下套戲先.

其實我一口氣借左五本佢嘅大作http://blog.robin.idv.tw/index.php?load=read&id=144,真係估唔到學New Age嘅嘢都咁Funny,等我睇完都寫下讀後感先.

沒有留言: