星期五, 8月 03, 2007

原來病氣真係唔可以輕視架

上星期五返屋企食飯果陣同阿哥傾開,知道佢而家學梗氣功,之前學站功,而家學太極,可惜未有氣感。於是我就同佢講我而家學梗臼井靈氣-Usui Reiki,當然佢同我第一次聽到靈氣嘅時候一樣,都係唔知靈氣係乜東東。

講多無謂,比佢試下最實際,於是就rei下佢個勞功穴,點知rei左成分鐘佢都無感覺,仲諗住練氣功個勞功穴會比較敏感添,於是就轉rei佢個湧泉穴,因為我rei我老婆同外母嘅時候,佢地都覺得湧泉穴最大感覺。嘩,rei左佢一陣(一定唔夠一分鐘),佢就開始感覺到熱。之後就梗係停啦,因為主要都係想比佢試下個感覺係點啫。

點不知唔洗五分鐘我就感覺到個人勁攰,係真係好似幾晚無訓到咁。我諗我中左佢d病氣,仲以為試下唔洗做事前事後嘅準備功夫添。於是一走我就即刻做grounding,希望快d將d病氣排返出體外,好彩一路做grounding做到返屋企就覺得好返好多。

之後同返師兄講先知唔做事前事後準備功夫係真唔得架,連試吓都唔好。等我之前仲比我d家姐同我嘅同事試下添,好彩果幾次因為佢地好快就感覺到我rei梗佢,所以我就好快停左,亦都可能因為咁,所以我就乜事都無。搞到我以為試吓無問題添,點不知真係中左招。

其實之前學中醫個阿sir都同我地講,無論係推拿定針灸,都會感染到過程中病人排出嘅病氣,所以最好都要練氣功咁話,如果唔係就會好似深圳果d師父咁,好快就有病唔可以繼續再做咁話。而Alan都有提我地做healing嘅時候,一定要做足事前事後功夫,只係唔知連試下都要啫。

不過咁就更加比到我信心,因為我知道原來真係好快就可以令到病人排出病氣,亦即係話好有用。而且亦都話比我聽呢d功夫真係唔少得。

沒有留言: