星期五, 8月 24, 2007

七月.....真係有嘢架.....

尋晚我訓到半夜突然全身都唔郁得,就連個口都唔郁得,本來我每隔一排都會發生,無咩特別。但係今次我開眼想睇下咩事,點知比我見到一個好似紙牌(2D),黑色,塊面無咩detail架,好似係卡通公仔頭,之後仲聽到"唔"一聲。當然有d驚啦,話哂都係第一次,又無expect會見到,係咁心裡面諗叫佢唔好搞我,又諗起師父,好想有人救,當然隻嘢無理我繼續搞我啦。

之後我試郁睇郁唔郁到,發現我兩隻手腕都郁到少少,我就係咁兩隻手一齊做chokurei,心裡面都係咁諗chokurei,但係好衰唔衰,我隻左手方向錯左,之後就覺得兩隻手好似比按得好實咁,仲實過之前。

之後就難郁左好多,但係我無放棄chokurei,因為佢似乎唔係好鍾意chokurei。今次右手先做chokurei,做左五六次左右,隻右手就開始郁得。即係有效,咁就梗係左手都做啦,可能單手會做得好d唔會錯方向,又係做左五六次左右就全個人都郁得返哂。

唔好講笑就梗係馬上吹幾個波波保護吓先啦。

其實之前都發覺阿B耐唔耐都會有少少好似比人嚇一跳咁,而家就少左好多。仲有幾日前,我想返房關門,點知我都未掂度門,度門就自己好快咁向住我咁郁,我一手就捉住度門,之後就感覺到有d風(?)經過我個身。我仲以為係有風,不過我都無開窗?仲不以為意添。

其實咁多次夾夾埋埋,係唔係話我間屋即係有啊?

同師兄師姐請示,佢地就教我點香清下場咁,可惜我無香。。。好彩mondi師姐話下個星期一會讓d香比我,真係唔記得講多謝添。emily師姐就叫我唔好交流同埋唸吓心經。。。吓,佢"唔"左我,所以我叫佢唔好搞我,都算同佢交流左添。。。

Terry師兄仲話七月有機會返嚟討債??唔係呱,唔好嚇我先得架。佢就叫我rei下角落頭,同埋買d sage開水洗屋。死喇,都唔知咩係sage,不過等我rei下d角落先。

Elaine師姐就教左我同佢傾吓,叫佢唔好搞我,等我如果今晚見到佢同佢傾下講下數先。唉!大吉利士。

不過諗返轉頭,尋日唔知點解突然好想嘔,成日都係咁,仲以為今日會好返,點不知一返到屋企就頭痛添。。。

又比我搵到個Resonance Site,竟然有d怪聲(沙沙聲),聽左之後就唔痛,可惜一聽完又痛過。

沒有留言: