星期日, 8月 19, 2007

靈界大覺悟

終於都睇完本靈界大覺悟,原來成本書都係想講第十覺悟:"世界憧憬",當然入面係有講其他嘢,例如:夢,直覺,Past Life,等等。不過始終落筆寫第十覺悟比其他多十倍都唔止。

佢入面講,原來夢同直覺係比我地今世嘅啟示,如果你好記得你個夢,即係話你已經打開左你個心空,準備好接收呢d信息。唔知係唔係咁啱得咁Q,我睇完果個chapter之後,一連三日都有發一d好詳細嘅夢,可惜第一日個夢我已經唔記得喇。講你都唔信,一般我都唔會記得夢境入面講咩,而夢中嘅detail都唔會太多,但係睇完呢本書之後發嘅夢都好詳細。好!等我一於將我所有記得嘅夢都放入我個Blog入面先。

第二日個夢係咁嘅:-
我去左一個唔知係買舖定係租舖嘅Open Day,個舖好似一間私人會所咁,中間有一個大廳serve嘢食嘅,周圍有好多間房,其中一間係桌球房。間舖好似有兩層,但係已經唔係好記得樓下有咩喇,而門口係樓上,仲要好似係有一條樓梯通去海邊。地點應該係外國,如果唔係邊有咁正。

入面我見到我同Terry師兄同埋一個舊同事(但係唔係好記得係邊個)一齊去睇,我仲遊說Terry師兄頂左嚟做"你咁有錢,不如你頂左佢啦",我竟然仲記得佢講"痴線架"。Anyway,我地一路行,竟然見到佢地有一疊Reiki嘅咭片,但係一攞起d咭片,張咭片就變返係間餐廳嘅咭片,再放低又變返做Reiki嘅咭片,如是者試左幾次都係咁。Finally比我地見到主人翁,可惜當我想當面問主人翁嘅時候,我就比我老婆叫醒左,因為又輪到早更嘅我餵奶,就係咁,我嘅夢就完左。

第三日:-
第一個夢係咁嘅:-
其實我對呢個夢有一個好熟識嘅感覺,裡面係講我其實係住o係一間半山嘅屋,屋入面有一塊全海境嘅落地玻璃窗,我就同老婆一路源住條斜路行落去海灘,路程都好近吓,唔洗幾分鐘就落到去,但係落到去之後嘅Detail我就已經唔係好記得喇,之後仲比BB喊聲嘈醒左。

第二個夢係咁嘅 :-
裡面講我好似入左三國誌咁,總共有四個國家,成個版圖係一個長方形,每一隻角有一個國家,而中間就係一個海,我係成個Game入面最强嘅國家,但係版圖就最細。我上面嘅國家唔敢向我做咩,而我右面就有一個中立國(連埋佢就係五個國家),即係對任何一方都無敵意,完全中立嘅意思。內容大概係我深入中立國,遊說佢成為我國嘅一部份,當然無用過武力,而係以德服眾,好似係幫手救一個人咁,詳細唔太記得,根住發展係又比老婆叫醒左,因為又係早更嘅時候,做阿爸真係唔係咁易。

唔知我呢d夢係想話比我聽d咩信息呢?唔通我真係會發達?哈哈哈,要努力d買六合彩先得。

題外話:終於都睇完聖境預言書套DVD喇,都係覺得本書好睇好多,可能套戲時間太少,不能cover得太Detail,但係就比到我到喉唔到肺嘅感覺。

沒有留言: