星期二, 7月 31, 2007

self healing 真正第一擊

尋晚返到屋企一身都係汗,坐左一陣換左件衫就坐埋枱食飯.坐埋枱果陣個頭仲係濕嘅,仲要比個冷氣風口次到正都不以為意繼續食飯。到睇完强劍就開始覺得個人有d攰,個頭仲有冷汗出添,上半身d骨有小小痛,個頭仲又有小小晕添.死喇!即係中左招,開始病。第一時間幫自己做返一Part Self Healing,點不知唔見左個火機,你都唔好話唔黑。於是我就馬上落OK買返個火機,上到嚟我老婆仲話我似煙隱起添。

Anyway,講返個Healing。其實之前都有做過,不過就無做得咁耐,亦都係無Focus咁做。今次就唔同喇,我係想醫好我個初起感冒,所以我就主力做頭同埋個心輪嘅地方,初頭感覺好熱,到做到無咁熱先轉地方做。一般幫人做唔會掂人,所以手感會好好多,但係自己做就當然掂到實,所以多數無手感。呢次係我自己第一次感覺到有手感唔同。而且今次幫自己做明顯感覺到自己好似好返d咁,真係好有滿足感。亦都真真正正Prove到我嘅Reiki係真係work嘅。其實自從練左Reiki之後,個人都訓得好左好多,已前一個星期總有一日訓得唔太好,會半夜起身。但係練完之後就差不多完全無試過,只有一次真係比d衰人搞得太過嬲先再次訓唔著。所以話Reiki係真係可以幫助到訓覺架,今次我仲Prove到係可以幫到醫輕微感冒添。

沒有留言: