星期三, 7月 25, 2007

BB 好黃,alan原來真係好好人架。

好慘啊,BB出世第三日醫生竟然話佢黃喎,要Keep住monitor,如果太黃就要照燈。其實都知道BB仔黃都係幾common架喇,但係發生o係自己身上感覺都仲係會幾大,其一係唔知佢會幾時好返,其二係怕佢一旦要照嬁都唔知要洗幾多錢。Anyway,我呢個level I仔只有靜靜地等待。

到左BB出世第四日,亦即係出院果日,好緊張咁一早就去到醫院等醫生巡房,當然好希望可以同BB一齊出院啦,好可惜醫生竟然話比我地聽BB都黃得幾勁,尋日16x,今日就已經去到280。嘩!真係幾勁喎.我地都覺得BB一日黃過一日架喇,不過聽到都係唔係咁開心啫,於是我咪叫我老婆快d去喂埋奶先出院囉,點不知佢返嚟果陣我竟然見到佢眼濕濕喎。同佢傾果陣佢話佢都知係好common,亦都知多數都無咩事,不過一心諗住同BB一齊開開心心返屋企,無expect BB唔走得,所以一時忍唔住咁啫。但係其實我都有d想喊架,因為醫生同我地講要二千至三千蚊一日,仲要多數都要照兩日燈添。。。咁咪即係最少都要成五千至七千蚊先落到樓?食左我隻車咩。最唔開心係仲要比左贖(按)金先。嘩,人質(BB)都o係你地手啦,仲要慌死我會走數?要我比錢先,你話有咩辦法唔想喊吖。

返到屋企見到Terry師兄Online MSN咪同佢傾吓睇吓有咩可以搞囉,佢叫我馬上call Alan,但係我又怕阻住師父唔係咁好意思。諗左一輪都係決定打個電話比Alan,最多師父唔得閒我就馬上收線。點不知Alan聽到之後無話我煩不特止,知道個Symptom同Cause之後仲馬上話幫我搞搞佢,嘩。真係謝天謝地。

到左BB出世第五日,我收到電話話BB黃嘅Condition開始under control,只係升左8度,即係288。睇嚟聽日都應該出得院,不過我老婆當然好掛住BB,所以下午六點左右就去左醫院喂BB,佢一返出嚟就同我講,BB嘅面色都已經好返d,隻眼白仔都已經無咁黃喇,哈哈,我之後同佢講話我叫左師父幫手,聽日應該出院無問題,不過佢都仲係唔係好信,鬼叫我仲係level I仔,佢唔信我講都唔出奇吖。

Anyway,到左第六日,醫生果然話BB今日出得院,真係thank god。吖,應該係thank Alan先真。Alan真係好有心架,佢仲打電話follow up問我BB個condition係點添,我呢個大頭蝦仲唔記得主動打電話話返比Alan聽,順便say thank you添,真係罪過罪過。希望Alan大師有大諒,原諒我啦。

BB出院果時醫生仲話BB仲要keep住monitor,仲叫我地每兩日返去一次添,no thank you啦,我邊有錢每兩日比五舊佢啊,好彩我老婆都醒,同BB一返到屋企即刻打電話去健康院,我地交左咁多稅都係時候用吓呢d福利架喇。唔洗一陣老婆同陪月帶BB去健康院返屋企,佢話BB都仲係有d黃,頭仔大概係18x,而身仔就大概係15x。都仲係要繼續monitor住咁話,約好左二十號再去覆診。我都無咩點放o係心,因為好多人(我d同事)都話第四同五日係高峰,過左就會無事咁話喎。

BB返到屋企都仲有d攰攰地,成日都訓,就算唔訓佢隻眼仔都係合埋。我就趁無人同佢玩吓七輪呼吸。嘩,你都唔好話唔信,我每一次吸氣佢都開眼望到實,而每一次呼氣佢都皺哂眉頭。不過我就唔敢亂咁同佢玩其他嘢,如果唔係真係好似上次咁玩出火就唔知點收科,你知啦,佢又唔識講比我地聽佢有咩事,我講佢仲要唔明添,都係唔好亂嚟喇。

到左二十號,健康院話BB仲黃左,今次個reading係頭仔198,個身就係184。我真係知錯喇,我d同事仲話應該過左高峰就會無事架喇,邊關你個師父事吖。。。當然我從來無咁諗過,不過我只係覺得我自己overlook左,應該一早就要同BB試吓個氣場。Anyway,我返到屋企都有馬上趁無人同BB試吓個氣場,一試之下就發現佢個肝都幾"吉"吓,又唔敢同佢做得咁勁喎。你都知啦,話哂都係BB。點知馬上就收到Alan嘅問候電話,事關佢見到我之前個Post話心情唔靚,佢馬上打比我問候,睇下有咩可以幫忙,真係唔話得之中嘅唔話得。

我同佢講完個case(無同佢講仲黃左,只係同佢講仲係黃),佢話比我聽其實而家係要同媽媽一個星期做三次,一來媽媽真係有需要,二來原來媽媽同仔仔仲有連繫,幫媽媽做完都會幫到仔仔.於是我就梗係當晚就試啦,你都唔好話唔信,媽媽個肝都係有d“吉吉”地架,仲要都幾熱添.Alan真係有料到,於是我就幫我老婆做左兩日Full Session,每一次同佢做,特別係做到個肝嘅位置阿B都會叫,我真係信到十足十架。

二十三號夜晚,好榮幸受到Terry師兄邀請,參加左一個Reiki Circle,果晚真係學到好多嘢,又實到係唔好意思,因為得我一個Level I仔,所以搞到佢地玩都要就住就住咁。不過就知道原來佢地都有睇我個Blog架,真係失禮死人。到左最後大師兄就同我地玩左一個心想事成Attunement,我就一心諗住阿B嘅黃快d無事咁,可能因為分左心,定係我真係太低Level嘅關係,個個大師兄大師姐都好有Feel,但係我就無咩特別强嘅feeling。

到左二十五號外母同玉姐(我地個超級陪月)就帶左阿B去覆診,醫生都話比佢地聽阿B好返好多喇,個Reading得返150(不過唔知係頭定身)。得心想事加埋幫老婆做左幾晚終於都有成果喇。Terry師兄今次真係幫左好大嘅忙,唔怪得我個八字話我有貴人啦。不過都啱唔哂,因為係有好多貴人至真,真係多謝哂各位師兄師姐同大師父嘅幫忙,無左你地幫忙阿B真係唔會好得咁快,連陪月阿姐都話阿B大得快左。

沒有留言: