星期日, 7月 29, 2007

BB嚇親?唔洗驚,原來係嫲嫲。

前幾晚吼住個個都訓哂,BB又差少少先夠鐘食奶。於是就聽下心經,當然無用earphone,只係開到好細聲咁,之後就發現BB耐唔耐就叫,又會成個好似比人嚇親咁郁,又唔知咩事。Anyway,我馬上熄機唔再聽,點知BB都係咁,無咩點再理佢。第二朝同老婆講起,佢就話自從BB由健康院返嚟之後都係咁架喇,所以我就當無事。不過就成日都心掛掛咁。

第二日email度見到有個師姐聽聽下心經,屋企隻狗仔就開始亂咁叫,吓?咁似我個case嘅?唔通唔係偶然,而真係關心經事?Anyway,同師兄/姐傾完佢地就叫我吹波仔,保護住成間屋,亦都教我read七輪圖同諗返同佢地一齊gathering唸心經嘅moment。於是我返到屋企就照做。不過BB都係一樣郁,但係就少左。訓之前做左一個meditation,點之見到阿媽,雖然我真係好掛住佢,因為自從佢走左咁多年之後,我都未試過夢見過佢(多過二十年),亦都無試過諗起過佢個樣。我知佢有嘢講架,不過又唔係好聽到佢講咩,唔通真係嫲嫲返嚟見BB?

不過我都無同屋企人講,費事嚇親。而且佢地都仲係唔係幾信咁。Anyway,終於都見返阿媽心情都好似好左少少。真係好希望可以再見佢一次,聽清楚佢講咩先。

沒有留言: