星期四, 7月 05, 2007

靈氣療法初體驗 - 3

我啱啱上個星期二同三,跟左Energy Workshop個Reiki Master Alan Lai師父上左兩次Usui Reiki Level I Course.雖然有少少貴,但係我個舊同事極力推介Alan,而我個舊同事為人係非常信得過,所以我就貴d都搵Alan學.

上完第一堂個感覺係,好奇怪,又唔係話無感覺,只係勞功穴感覺到好似比人撻著左咁,總係覺得有嘢由勞功穴不停咁出梗嚟咁,之但係我一上到去已經有少少感覺,只不過係落堂之後感覺比較大咁啫.仲有樣嘢想講,就係Pendulum Test喇,上次我個舊同事幫我Test嘅時候就係無料到,但係唔知係唔係我自己亂咁試練Quantum Touch嘅關係呢,竟然我未做Attunement個Pendulum都郁喎,仲要係兩邊唔同方向,左手順時針,右手逆時針,完全係我自己練習Quantum Touch時個心諗住嘅方向,不過最奇嘅就係當我練完七輪呼吸之後,兩邊個Pendulum真係向返同一個方向喎,而且個Momentum仲勁左dd添.講返Attunement,坦白講真係有少少失望架,事關我仲以為attunement會好有feel,但係我就零feeling.

第二日一早起身竟然發覺喉嚨痛,真係唔知係咁啱得咁Q定係點,事關上次我亂咁睇 Alain Herriott嘅Seeing and Perceiving Energy - Energy Perception Training 1 VCD,一路跟足嚟玩Test氣埸玩左三個幾鐘都唔係好Test到外圍氣埸之後,個喉嚨都係咁痛,最後仲要衰到睇完醫生兩次先好得返.懷住唔係好開心嘅心情上第二堂,點不知有好多好勁嘅嘢,真係估都估唔到,完全令到我有值回票價嘅感覺.不過我諗我唔會o係我個Blog度講太多,事關呢d都唔係重點.個重點係我Practice嘅時候開始覺得有料到,我係話我Practice Healing嘅時候我自己都幾有Feel.Feel呢吓嘢對我地呢d學神嚟講真係好緊要架,事關係比到我地一個肯定同信心.

有左呢個信心之後,我就每日都自己練習,無論係坐地鐡,去WC,吞Port果陣,都不停練,又練七輪呼吸,又玩read七輪圖,又練Healing,又玩清理氣埸,又玩氣針啊,總知學過咩就玩咩.返到屋企仲勁,仲玩埋全套self-healing添,哈,仲要咁啱屋企又有Candle可以燒哂d病氣.玩左兩日,之後就覺得個喉嚨好返好多,之後覺得呢件事唔會係咁啱得咁Q,上網又咁啱比我搵到阿吳清忠老師個人體使用手冊入面講膀胱經排出寒氣係會令到肝經變得熱,因而會喉嚨痛.當然唔知我係唔係呢個case,不過練得多就連果少少喉嚨痛都無埋,講係,相信亦不太過.

講開又講,自從練左Reiki之後,雙手嘅氣感大左,有次由地鐡行去商場嘅時候,又學人玩七輪呼吸,隻手又不停少少咁劃cho-ku-rei,點知差唔多到商場嘅時候隻手嘅氣感大到好似可以出龜波氣功咁添啊.你都唔好話唔勁.

跟住上第三堂之前一日,我又係咁玩self healing,又係咁玩七輪呼吸,又係咁玩read七輪圖,然後就去訓,點不知訓到半夜,突然醒醒地,覺得身入面有好多feel,好似好多氣係入面行嚟行出咁,個人又好似有d攰攰地咁,但係又話做訓得著。到第二朝起身,個人又無話攰,仲好似好龍精虎猛咁添,真係好似大唐雙龍轉入面,練左長生訣咁,好feel到你唔信。

到左星期日我上第三堂,我地又有新嘢玩。講返個Attunement,呢次個attunement係大師姐Chirstina幫我做,就真係有d feel,直情感覺到有d氣由膊頭一路落到去隻手度咁,之後個大陽輪同個臍輪都有d熱熱地。放左學咪又係咁玩係咁玩,直至返到屋企為止.返到屋企食完飯就馬上搵阿外母開開刀,同佢做左一個Full Healing Session,只係skip左佢個頭,事關佢成日頭暈頭痛咁,阿Sir就叫我地小心d,唔好做個頭咁耐,我為左再小心d就連頭都skip埋.哈,你都唔好唔信,第二日我老婆同佢通電話嘅時候佢話未返到屋企都差不多訓著,一返到屋企直情一覺訓到大天光添.

沒有留言: