星期四, 6月 28, 2007

又話睇片都得....

睇到好多article都話其實都可以由睇片學靈氣,但係我睇左三次一d感覺都無.唔知係唔係自己遲鈍呢.Anyway,下個星期都會開始跟Energy Workshop嘅Alan Lai學Level I,我對佢都幾有Expectation架,事關我個舊同事大力推介,話Alan識好多嘢,又話佢好勁,佢仲有朋友跟其他師父學完覺得唔夠好,之後跟alan學完都贊佢勁添.真係希望我學得識仲可以跟佢上七月中嘅Level II.事關我舊同事話有d人跟Alan學左Level I一個星期之後就馬上學Level II都得,事關Alan真係好勁.

而家心情真係好緊張.不過最衰病得太早(啱啱今個星期一開始喉嚨痛),如果唔係可以試下Reiki Pratice下self healing...其實我開始喉嚨痛都唔知係唔係自己玩出火.事關我星期日睇完套perceiving energy,又學人地試下sense自己嘅氣場,都得得地,於是又跟足佢玩左三幾次.之後睇到有人個blog話咁玩好易喉嚨痛,唔知係唔係咁Q,跟住星期一就喉嚨痛喇.

Anyway,下個星期我都會問吓Alan睇下係唔係會咁先...

沒有留言: