星期六, 6月 09, 2007

呢個宇宙真係有平衡世界?

啱啱睇完www.thesecret.tv套DVD,裡面主要講一個人嘅諗法係真係會影響到佢自未來會遇到嘅事情.套DVD開頭係由幾個比較出名嘅人做個Introduction to Law of Attraction,然後係有好多人同你講佢自已點樣用佢自己嘅mind改變到佢自己嘅Life,其中一個core speader:Jack Canfield係暢銷書心靈雞湯嘅co-auther添.

睇完覺得真係好神,已經成日都有人話要Think Positive(有無睇鄭中基個TVC?).其實都無咩咁特別,不過裡面竟然有多過一個PHD都係speaker,佢地仲要係用量子物理學嘅角度去睇嘅件事添,我向來都唔會人講小小就信到十足,所以就上網睇下其他資料.

第一個睇到嘅website就係wikipedia,個site主要都係Criticize呢個concept,不過就唔夠Concrete,主要都係話佢唔夠proven,不過我就見到佢話New Age,好似福音戰士....

第二個睇嘅就係Dr Fred Alan Wolf個Q&A session,佢進一步解釋個concept其實唔係咁簡單Think Positive就會有好事來臨,佢亦表明佢無explicityly講過.Anyway,佢就話呢個Topic如果用量子物理學解釋嘅話就係咁:-
每個人諗嘢都會Emmit Energy in 一個wave form,而呢d咁嘅wave form就會吸引其他同頻率嘅wave form...大佬,真係唔明!!!不過佢就係咁叫人睇佢嘅Mind into matter同Matter into feeling.我諗如果我去書局,我都會睇下有無得打下書釘,睇下睇唔睇得明先.另外佢亦有提到另外一隻DVD What the bleep 嘅down the rabbit hole,我亦都會睇下搵唔搵到嘅睇下.係佢個site入面有提到平衡世界,但係可能呢個Topic真係太深喇,唔係好睇得明.如果係真嘅話咪可能好似鋼練咁有另外一個我?咁唔通真係有練金練呢家嘢?

之後都去哂所有其他PHD Speaker嘅website,發現只有Dr Fred Alan Wolf有比較多嘅Law of Attraction資料.其實我本人真係好想信Law of Attraction嘅Concept,好希望遲d會有更多人做呢方面嘅Research,從而另到更多需要幫助嘅人得到適當嘅幫助.

沒有留言: