星期三, 7月 11, 2007

靈氣療法初體驗 - 4 (玩出火添)

越練越有信心,星期一仲由返工玩到放工,點不知終於都玩出火.放左工我就係咁玩七輪呼吸同保護罩,由炮台山一路玩,點不知未到由塘已經揵著左個太陽輪,係咁做七輪呼吸,點知點都熄唔返,你話死唔死!落左車就feel到好多唔同嘅嘢,但係我真係唔知點樣形容,總知一路行返屋企,一路個人都好有Feel,不過唔係咁都唔知原來打開左個太陽輪,個人係咁靈敏架.

以我所知,開左個太陽輪係會係咁吸嘢嘅,唔理好唔好通通都吸哂,雖然都知咁搞法真係好唔掂,但係鬼叫我識開(都唔知係唔係)唔識熄咩.返到屋企又見到大師兄(我個舊同事)online MSN,咪馬上問佢點搞,先知原來我搞錯,要媳返個輪位原來唔係做七輪呼吸架.....原來係要Read七輪圖架....

知道之後都無馬上做,因為屋企點都應該唔太危險嘅,咪慢慢食完飯先試下囉,點知Read完七輪圖三四次都唔得....咪又再問下大師兄,原來仲要做Meditation架,咁我咪幫我老婆做完個Healing Session先慢慢做Meditation,點不知做左好快就連靈氣五戒係咩都唔記得,無辦法啦,都未自己做過,唔記得都唔出奇啊(仲要係咁比惜口自己)....Anyway大師兄再次話左比我聽靈氣五戒係(今日不憂,今日不怒,今日誠實謀生,今日感謝一切福祉,今日對一切衆生慈悲)之後,我就馬上做左兩次Meditation,點不知都係唔得,後來問下大師兄知道訓覺都OK,咁我就梗係好懶咁訓覺就算啦.呢個故事真係教訓你唔好亂嚟.

之後幾日都唔敢亂做.後來問左師父,原來我係咁做七輪呼吸係會儲到Power落d輪位度,當Power夠d輪位就會打開架喇.....佢仲叫我唔好亂咁o係街做添......如個真係想熄返個輪位係要做Meditation然後先再Read七輪圖,一次唔得就再做,做到得為止,因為你都唔係話做一次七輪呼吸就開到個輪位(起碼以我嘅功力就唔得啦),所以要熄都係要做好多次架.呢d真係唔係叫做勤力,係叫做亂嚟.搞到好事變左壞事咁,仲之後大拿拿幾日都無練功添.

沒有留言: