星期一, 11月 03, 2008

怪夢

上個星期六晚決定再次清屋,今次出蠱惑,就是明知屋企沒有人在,出街前教定電腦三個半鐘後停機,然後開到個speaker細細聲,一路repeat又repeat的play日文心經.之後返到屋企我竟然見到有少少濛,可惜我老婆比我早回家,所以都不太能確定是什麼原因會變得這樣濛...

結果當天晚上又發怪夢,其實我近來常常也是發差不多的夢,內容好像是要一路向山上行,還要是有迫切性的,好像有人從後會追趕我似的.而上山的路又好像TV Game一樣,行了若干的路便會有一個好像是關卡的地方要考我,考的內容當然不太記得,只隱約記得有的會令我徘迴浪費我的時間,有的會令我迷失方向,有的會用機動遊戲來吸引我...

大概去到一個開始收窄的地方忽然整個人札醒了,有一個感覺好像有人在問我"你這樣追求,到底你ready沒有,會否怕?".其實我真的沒有聽到聲音,只是心裡感覺到這一條問題一樣.之後我當然沒有理會繼續睡眠,後來我的夢境竟然continue,真神奇.我夢見自己過了那一個關卡後,來到一個窄長的地方,有很多人分兩條龍排隊,奇怪的地方在於有一條龍有很多人排,令一條就很像沒有太多人排,龍的長度差不多一半也沒有.我當然就過去排短的那一條,不過當我去到短龍的尾相排隊的時候,後面就有很多人問我為什麼不守秩序要插隊?我當然解釋我沒有插隊,只是揀短的一條龍來排而已...

夢到了這兒就被鬧鐘的響聲草草了結了,這一個夢到底想告訴我什麼呢?那一個問題到底又是誰在問我呢?

4 則留言:

匿名 說...

你沒有學過解夢嗎? 我在學REIKI時期有學過,不過我天天發怪夢十萬年也解不完....
你的夢(我猜):
你既潛意識提提你,你一生不斷看書收料不停學能量學呢樣果樣,你READY好未要做你既「野」未?
到底係咩野?要你先知啦,好可能係今世既MISSION!

Unknown 說...

其實我無學過架,只係睇過一本榮格解夢書咋...
你嘅解釋都有d似...不過又好似係話我聽,我成日睇唔同嘅書上唔同嘅網會影響到我,有時以為係short-cut就跟,不過原來唔可以咁做....好似係warn梗我咁....

不過夢真係...好難解...

匿名 說...

HI, it's me again! i also have many many dreamsssss, i really want someone to help me explain them since i have not enough time to explain all of them.....
Do u know anyone can help u explain them? Your dream really seems want to show u something bor!
By the way, last time i told u about fung shui, i think your home really have some problem as you often see dirty thing... i suggest u move la.....move to a good fung shui house~

冒險家 說...

解夢?我想自己睇多d書去學,因為夢嘅嘢真係成日都有,好難下下靠人幫架嗎...有無好書介紹先?

我間屋有無嘢唔敢講,不過風水就definitely唔係咁好,嚟梗四月都會搬.

希望到時可以搵到一間好風水嘅屋啦.