星期六, 9月 15, 2007

聖境新世界 - take 2

唔記得講聖境新世界入面仲有講到,如果無啦啦比你響街三番四次遇見一個無見好耐嘅老朋友,其實係上天有一d信息想話你聽,響呢個時候,千其要把握機會上前同你個老朋友傾吓,話唔定會有一d好嘢益你。

好似我咁,早排響MSN見到Terry師兄個blog,開頭都諗住唔好咁八卦,後來唔覺唔覺咁睇完之後就跟左佢個師父學Reiki。又有一次有一個好耐無見嘅朋友上ICQ,其實我好耐都唔開一次,亦好耐都唔見佢開一次,咁啱比我見到佢咪問候一吓,又吹吓水咁囉,有陣時吹水都睇吓你自己有無誠意架,我就真係比個心出嚟同佢講,後來先知原來佢係一代股神,而家我咪又跟佢搵食囉,雖然到呢一刻都未有收穫,但係只係睇吓佢點分析d股票就知佢有料到,亦知佢搵埋唔少,如果唔係都唔可以成五年都唔做嘢仲可以晚晚去威啦。

所以有時d嘢點解唔客觀d睇,唔好吓吓人地發表意見同自己有唔同就排斥人地先得架。

本書入面亦有提過好多時響上面都會遇到一d好面熟或者好有親切感嘅人,響呢個時候你亦都最好把握機會上前同佢傾吓,亦有機會可以得到一d重要嘅信息,呢樣嘢我都有試過,但係就唔會成日都咁做,好似我上中醫班嘅時候,成日見到同一個同學仔,可能係因為佢同我係住同一個屋苑。其實第一眼見到佢都覺得有d面熟,但係都無主動上前同佢傾吓咁,有一次我終於都(唔知點解)好主動咁同佢傾吓,後來就比我問到原來觀塘有一個北京針神,雖然我到而家都無去過睇佢,但係話唔定第二時會有機會要睇吓佢,有時多一兩個名醫嘅contact都唔係壞事吖。

沒有留言: