星期六, 9月 01, 2007

Inner Child

我有時都幾八卦吓,比我知道有咩新嘢我都好想知多d,又好想試吓。

上個星期從一個師姐身上聽到有人人都有一個Inner Child,好奇心駒使下,我又上網搵吓八吓咁,比我搵到好多site都有講,其中有個site仲可以幫我地搵到我地自己嘅Inner Child添,我就搵到我個Inner Child係咁:-


Your Inner Child Is Surprised

You see many things through the eyes of a child.
Meaning, you're rarely cynical or jaded.
You cherish all of the details in life.
Easily fascinated, you enjoy experiencing new things.



唔知幾時我嘅功力先可以睇到人地入面嘅Inner Child呢?

沒有留言: