星期二, 9月 18, 2007

另一個我?

其實一般人如果唔係太過過份,我多數都唔會理佢,因為其實我都幾怕煩架。我覺得如果我唔避開佢,可能就會比佢痴埋身,到時就有排煩。(唔知呢d算唔算karma呢?)所以好多時就算有人抓上門,我都選擇避instead of fight架。但係今個星期一真係唔知點解,一見到果條友我d火好似已經上好哂ready等佢咁。其實一早就知佢會上嚟煩我架喇,都諗住求求其其應酬吓佢,等佢自己走,唔好再煩住我。但係唔知點解一見到佢,d火就係咁噴出嚟,一輪嘴咁鬧鬼佢。

不過最奇嘅就係好似我個殼自己係咁鬧梗佢,而有另外一個我就好平靜咁睇住個殼係咁鬧條友 ,平靜嘅我好似仲同鬧人嘅我講:[因咩事發哂火啊?]。果隻feel真係唔係好識點形容先至最好咁。

以前嘅我一發起火就咩都諗唔到架喇,究竟係我進步左(知道唔洗發火)定係我退步左(控制唔到自己)呢?還是meditation開始work,所以我記得"我今日不怒"?還是我果個moment已經out-of body?

沒有留言: