星期六, 9月 08, 2007

七月.....真係有嘢架..... take 2 (死過返生?)

尋晚同BB搏鬥到今朝七點,個人真係好攰。一訓落床就好似即刻訓著咁。訓左唔知幾耐又發覺自己唔郁得。吓?又嚟?唔好啦,我好攰喇,但係今次有d唔同,我見到我o係一間好似課室嘅地方,見到我好耐之前嘅哥哥(我指個樣係好耐之前)。而我仲見到好耐之前嘅我自己,o係notice board前面攬住一張相,但係我又唔係好記得係一張點嘅相,但係今朝就好清楚架。阿哥就同我講咩六合彩,淨係記得31,點知今日開嘅六合彩真係有31。


一路見到呢d影像嘅同時,我都覺得有d似曾相識嘅感覺,當然都係覺得係好真實,但係又好似知道唔係真嘅一樣,真係唔識點講先啱。



後來我覺得自己係咁掙扎,到最後醒左,先發覺原來係一個夢(定係冥想?)。但係醒還醒,我始終都係唔郁得,仲見到sofa有一個人訓左o係道添,但係就背住我所以唔知係邊個,好似短頭髮,著住白色衫。好可惜我連講嘢都有問題,今次比上次仲勁,我連手掌都郁唔到,真係成個人任何一個部份都唔郁得。亦感覺到好多地方(包括喉嚨,手,腳)都比嘢"禁"住咁,dd都唔郁得,於是我就係咁做七輪,但係都無保於是,之後就見到一個白頭髮嘅卡通片人o係我面前出現,佢又無講嘢。個輪廓好似上次見到嘅2D頭,上次就見到得個個,亦只見到黑白。我真係幾驚,於是我就試吓吹波仔,點不知都係唔得。


其實都幾驚架,好希望師父,大師兄同terry師兄可以救到我,但係當然無可能啦。突然我覺得有嘢好大力咁"禁"住我,直情好似入左入去我入面咁,之後我先醒。點知唔知點解,之後就好似開到眼睇咁(明明之前眼到嘅架?)。Anyway,之後就手腳都郁得返,望到sofa無左人喇,於是就向住BB左右chokurei,因為我聽到BB呼吸好急,之後就馬上聽到BB喊。好彩我埋到去BB咩事都無,但係就見佢合埋見係咁叫,於是咪過去抱起佢囉。。。


諗返,見到課室就有d似聖境新世界嘅Life Review咁。唔怪得個人唔知點解有d感覺係又似真實,又似唔真實啦。

好喇,呢個夢中夢中嘅夢,究竟係咩事?唔通只係發夢?但係好少咁真架喎。又或是係睡眠窒息症?定係好似我已經真係飛走左,做梗Life Review?之後有事未了,比人叫返返嚟?所以我又覺得比人"禁",又覺得有嘢入返入自己入面?唔通個2D卡通頭就係我嘅守護靈?或是係我諗得太多?

沒有留言: